ویزا تحصیلی آلمان

۱۶ مرداد ۱۳۹۸
۰۳:۵۵:۴۷
جهانبان
نظرات (0)

ویزا تحصیلی آلمان

تحصیل در مقطع دبیرستان
برای تحصیل در دبیرستان های آلمان پذیرش در هر سنی ممکن است اما اغلب مدارس آلمان به زبان آلمانی هستند و ثانیا اخذ پذیرش از مدرسه به منزله اخذ ویزا تحصیلی آلمان صد در صد نیست. البته کیفیت مدارس در آلمان بسیار بالا ست و شرایط عالی دارد. برای اقدام ویزای تحصیلی فرزندان در سن دبستان و دبیرستان باید مسائل گوناگونی را بررسی کنید که تفصیل آن را می توانید از مشاورین ما کسب کنید.

تحصیل در آلمان در مقطع کارشناسی
دانشگاه های آلمان خصوصا به وسیله ی دانشگاه های صنعتی پیشرفته اش اکنون در دنیا شهرت ویژه ای دارند. شهرت دانشگاه های آلمان در این رابطه زبان زد خاص و عام است. البته رشته های فنی آلمان در اغلب موارد نسبت به دیگر رشته ها قوی تر و از کیفیت بالاتری برخوردار است. کسانی که مدارک دانشگاهی خود را از دانشگاه های آلمان دریافت می کنند عموما مورد پذیرش اکثر کشورهای جهان هستند.

اکثر دانشگاه های آلمان در مقطع کارشناسی رایگان هستند اما برای تحصیل در اغلب این دانشگاه ها باید دانشجو زبان آلمانی را در حد مدرک B1 یا B2 بداند. آلمان در مقاطع مختلف تحصیلی لیسانس ، فوق لیسانس و دکترا دانشجو جذب می کند.

دانشگاه های کشور آلمان رایگان می باشد. در دوره لیسانس کلیه ی دانشگاه ها به زبان آلمانی تدریس می شود. در مقاطع فوق لیسانس تعداد کمی از رشته ها به زبان انگلیسی تدریس می شود که در این صورت مدرک زبان انگلیسی لازم می باشد که معمولا آیلتس ۶ تا ۶٫۵ مورد نیاز می باشد. لازم به ذکر است که کسانی که می خواهند برای ویزا تحصیلی آلمان و به زبان آلمانی اقدام نمایند باید به زبان آلمانی تسلط داشته باشند.دانشجویانی که در مقطع دکتری در آلمان تحصیل می کنند ؛ برخی مواقع علاوه بر تحصیل رایگان ، هزینه زندگی نیز دریافت می کنند.

در دوره‌های دکترا در دانشگاه‌های آلمان، همانند دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ‌ارشد‌، آزمون ورودی به معنای کنکور سراسری وجود ندارد. در بیشتر مواقع اما، معدل کل تاثیر مستقیمی در پذیرش خواهد داشت و متقاضیان تحصیل در مقطع دکترا باید حداقل نمره‌ ی کل بین ۱۶تا ۱۷در مقطع کارشناسی ارشد را احراز کرده باشند. اولین قدم پس از کسب شرایط علمی لازم، برقراری ارتباط با استاد راهنما است. موافقت با موضوع و پذیرش طرح دکترا (Proposal) از سوی استاد راهنما، شرایط را برای حضور در مقطع دکترا هموار خواهد کرد.

دوره دکترا دردانشگاه‌های آلمان در فرم کلاسیک یا سنتی، بدون کلاس‌های درس برگزار می‌شود و دانشجو در این مقطع، در زمینه‌ی تحقیقاتی خود، با مشاوره با استاد راهنما به پژوهش و در کنار آن نوشتن رساله‌ی دکترا مشغول می‌شود.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه شرکت های جهانبان است.