ویزای تجاری آلمان

۱۶ مرداد ۱۳۹۸
۰۳:۵۲:۵۹
جهانبان
نظرات (0)

ویزای تجاری آلمان
آلمان دارای چهارمین اقتصاد بزرگ دنیا است.این کشور خانه شرکت های بزرگ و شرکت های شناخته شده جهان است که دارای شاخه ها و همکاران در کشورهای دیگر از جمله کشورهای جهان سوم هستند که اغلب برای کسب و کار به آلمان سفر می کنند.این افراد و همچنین هر شخص دیگری که مایل به ورود به آلمان با هدف انجام کسب و کار است و از یک کشور تحت برنامه بدون ویزا نیستند، باید نسبت به اخذ ویزای تجاری آلمان اقدام کنند. ویزا تجاری آلمان یک ویزای کوتاه مدت است که اجازه می دهد دارنده آن برای مدت ۹۰ روز در بازه زمانی ۶ ماه وارد آلمان شده و اقامت داشته باشد.

این ویزا معمولا برای افرادی که برای انجام کسب و کار به آلمان می آیند، در جلسات شرکت می کنند، قرارداد ها را امضا می کنند و غیره صادر می شود.ما در این مقاله قصد داریم تا در مورد نحوه اخذ ویزای تجاری آلمان اطلاعاتی ارائه دهیم.

اخذ ویزای تجاری آلمان


از آنجا که ویزای کسب و کار یا تجاری آلمان یک ویزای کوتاه مدت است، ملیت شما عامل اصلی تعیین کننده این است که آیا شما باید این ویزا را دریافت کنید یا خیر.در حال حاضر ۶۲ کشور تحت برنامه سفر بدون ویزا وجود دارد که شهروندان آن نیازی به داشتن این سند برای ورود به آلمان و منطقه شنگن به طور کلی ندارند. به همین دلیل است که شما باید قبل از انجام هر گونه اقدام در مورد سفر خود را به آلمان از خودتان بپرسید: آیا من نیاز به یک ویزای کوتاه مدت آلمان دارم یا خیر؟ – اگر متوجه شوید که به ویزا نیاز دارید، باید فرایند درخواست ویزای آلمان خود را آغاز کنید، که مستلزم جمع آوری چند اسناد خاص و شرکت در مصاحبه در سفارت یا کنسولگری آلمان در نزدیکی محل اقامت شما و یا مرکز درخواست ویزا در صورت موجود بودن است.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه شرکت های جهانبان است.