ویزا کار اتریش

۱۶ مرداد ۱۳۹۸
۰۳:۴۸:۴۱
جهانبان
نظرات (0)

ویزا کار اتریش

امروزه بسیاری از متقاضیان مهاجرت کاری، گزینه کار در اتریش و اخذ ویزا کار اتریش را به عنوان راهی برای اقامت دائم اروپا میدانند تا بواسطه آن آزادانه در حوزه ی اتحادیه ی اروپا سفر، زندگی و کار کنند. از نظر مشاورین و کارشناسان امور ویزای کار اتریش داشتن اطلاعات و آگاهی های لازم و صحیح برای ویزا شدن کار درکشور اتریش بسیار حائز اهمیت است.

بررسی کلی کشور اتریش
اتریش کشوری در قلب اروپای مرکزی که از شمال با آلمان و جمهوری چک، از جنوب با اسلوونی و ایتالیا، از شرق با اسلواکی و مجارستان، از غرب با سوئیس و لیختن اشتاین مرز مشترک دارد. این کشور برطبق آمار سال ۲۰۰۸ مقام سوم را در امن ترین کشورهای جهان دارد. اتریش کشوری از اتحادیه اروپا و پیمان شینگن است و با داشتن جمعیتی حدود ۸۳۵۰۰۰۰ نفر در بین کشورهای اروپائی بسیار کم جمعیت به حساب می آید. زبان رسمی مردم اتریش، آلمانیست که ۹۸% مردم به همین زبان صحبت می کنند. کشور اتریش براساس آمار بانک جهانی پس از کشورهای سوئیس، دانمارک، سوئد، آمریکا، آلمان، ژاپن مکان هفتم کشورهای ثروتمند جهان را به خود اختصاص داده است. اتریش کشوری با ثبات اقتصادی بالا، بطوریکه نرخ تورم در این کشور پایین میباشد، همچنین افراد هزینه های اجاره مسکن یا اجاره دفتر کار را در این کشور نسبت به کشورهای اروپای مرکزی مناسب تر میدانند. کشورهایی که جز اتحادیه اروپا هستند تقریبا قوانین کار مشابهی دارند و حتی این قوانین در مورد اعطای اقامت و تابعیت نیز مشابه هم میباشد.

قابل ذکراست که جمعیت زیادی از شهر وین را غیر اتریشی ها تشکیل میدهند. بنابراین تبعیض نژادی دراین کشور خیلی محسوس نیست و این سبب میشود که افراد در پیداکردن کار دچار مشکل نشوند. البته دانستن زبان آلمانی در اتریش فرصت های شغلی بسیار مناسب تری را برای فرد، نسبت به خارجی هایی که زبان نمیدانند فراهم میکند.

راه های اخذ ویزا کار اتریش
ویزای کار اتریش از چندین راه صورت می گیرد یکی از راه های اخذ ویزای کار این است که شخص در کشور اتریش یک دعوت نامه کاری از یک شخص واجد شرایط که دارای شرکت معتبر در کشور اتریش است دریافت نماید که فرد نیز باید شرایط لازم را داشته باشد . یکی دیگر از شرایط لازم پذیرفته شدن برای ویزا کار اتریش این است که در آگهی پذیرفته شوید ، که طی مراحلی که ابتدا ۳ ماه در داخل کشور سپس ۳ماه در اتحادیه اروپا آگاهی شود چنانچه شخص مورد نظر یافت نشود از ایران یا کشور دیگر نیرو میگیرند ، هنگامی که شخص در این آگهی پذیرفته شد می تواند برای اخذ ویزا اقدام نماید.

یافتن کار فرما در اروپا شرایط خاصی دارد که در ادامه مطالب به طور کامل بررسی خواهیم کرد و کارفرما پس از آگهی شغل خود باید برای استخدام شخص متقاضی، حقوقی را در نظر بگیرد که کل هزینه های شخص و خانواده آن را در بر داشته باشد .این حقوق باید پس از کسر هزینه مالیات محاسبه گردد که آیا برای مخارج شخص مهاجرت کننده کفایت میکند یا خیر ؟

 

 


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه شرکت های جهانبان است.